Angajamentul nostru pentru Suport IT
Construim relatii puternice cu clientii nostri si cautam in mod continuu sa intelegem caile prin care putem asigura servicii conformitate cu nevoile de business. Ne-am angajat sa oferim cel mai inalt nivel de asistenta pentru clienti in toate ofertele noastre, continand capacitatea de evolutie de-a lungul timpului, functie de modificarile din activitatea operationala.
- REMOTE Suport:
- Solutii in timp real;
- Rezolvare problemelor pe masura ce apar;
- Root cause analysis;
- Timp de reactie scurt si rapid;
- Creste productivitatea personalului;
- Economiseste timp si bani.
ONSITE suport - In cazul in care intampinati probleme de retea sau de serviciu care nu pot fi rezolvate de la distanta, echipa Unity Solutions va trimite un profesionist cu experienta pentru a rezolva problemele legate de sistem si servicii aferente existente din infrastructura IT. Folosim nivele de urgenta, astfel incat sa alocam resursele acolo vor avea impactul maxim. De asemenea intregul sistem operational este certificat ISO 20000, fiind conform bunelor practici din ITIL, procesul operational fiind asigurat printr-un sistem de HelpDesk/ServiceDesk dedicat per client si specific tipului de activitate de tip Managed Services Provider.
Unity Solutions stabileste un nou standard pentru suport IT calificat si fiabil oferind o solutie cuprinzatoare care va ofera asistenta de care aveti nevoie la un pret corect. Indiferent daca trebuie sa completati personalul IT existent sau daca trebuie sa externalizati complet functia IT, ne straduim sa oferim o valoare si experienta clientilor exceptionali.
Planurile noastre complete de asistenta IT la fata locului gestionate si la distanta pot fi adaptate la nevoile Dumneavoastra oferind un stil de acoperire buget fix, sau daca va fi necesar un numar flexibil de ore de asistenta pe parcursul anului, va puteti planifica cheltuielile si primiti cele mai bune tarife orare. prin contractarea catorva ore necesare. Contractele noastre de asistenta IT la fata locului si la distanta sunt concepute pentru a satisface nevoile clientului nostru, de la o locatie unica la retele mari si complexe cu mai multe site-uri.
Suport IT OnSite si Remote, oricand aveti nevoie - functie de situatie si necesitati, apelati la noi!HelpDesk / ServiceDesk:
https://suport.unity-solutions.ro
Linkul de mai sus este accesibil pentru utilizatori cu conturi active. Pentru solicitare deschidere cont sau solicitare de ajutor (incident, request) va rugam sa ne trimiteti solicitarea prin email la: suport@unity-solutions.ro