Suport IT – On site si Remote

Suport IT

On Site si Remote, functie de situatie si necesitatile clientului

 

Angajamentul nostru

Construim relații puternice cu clienții noștri și căutăm în mod continuu să înțelegem căile prin care putem asigura servicii conformitate cu nevoile de business. Ne-am angajat să oferim cel mai înalt nivel de asistență pentru clienți în toate ofertele noastre, continand capacitatea de evolutie de-a lungul timpului, functie de modificarile din activitatea operationala.

Onsite suport

În cazul în care întâmpinați probleme de rețea sau de serviciu care nu pot fi rezolvate de la distanță, Echipa Unity Solutions va trimite un profesionist cu experiență pentru a rezolva problemele legate de sistem și servicii aferente existente din infrastructura IT. Folosim nivele de urgenta, astfel incat sa alocam resursele acolo vor avea impactul maxim. De asemenea intregul sistem operational este certificat ISO 20000, fiind conform bunelor practici din ITIL, procesul operational fiind asigurat printr-un sistem de HelpDesk/ServiceDesk dedicat per client si specific tipului de activitate de tip Managed Services Provider. (acces sistem la adresa https://suport.unity-solutions.ro/).

On-site_suport
Remote_suport

Remote Suport

Asistența de la distanță este convenabilă, oferind timpi de răspuns rapizi, eliminând cheltuielile suplimentare ale timpului necesar transportului on-site, binenteles, atunci când este posibil. Din sediul nostru oferim suport nivel I, II și III pentru majoritatea infrastructurii de rețea, conform metodologiei ITIL.

  • Solutii in timp real
  • Rezolvare problemelor pe masura ce apar
  • Root cause analysis
  • Timp de reactie scurt si rapid
  • Creste productivitatea personalului
  • Economiseste timp si bani

Unity stabilește un nou standard pentru suport IT calificat și fiabil și oferă o soluție cuprinzătoare care vă oferă asistența de care aveți nevoie la un preț pe care îl puteți permite. Indiferent dacă trebuie să completați personalul IT existent sau dacă trebuie să externalizați complet funcția IT, ne străduim să oferim o valoare și experiență clienților excepționali.

Planurile noastre complete de asistență IT la fața locului gestionate și la distanță pot fi adaptate la nevoile dvs. oferind un stil de acoperire buget fix, sau dacă va fi necesar un număr flexibil de ore de asistență pe parcursul anului, vă puteți planifica cheltuielile și primiți cele mai bune tarife orare. prin contractarea câtorva ore necesare. Contractele noastre de asistență IT la fața locului și la distanță sunt concepute pentru a satisface nevoile clientului nostru, de la o locație unică la rețele mari și complexe cu mai multe site-uri.