De ce ar trebui să vă gândiți la datele de rezervă ca parte a strategiei de afaceri

Peste 30 de persoane nu și-au salvat niciodată datele și până la 90 de întreprinderi au fost afectate de încălcări ale securității datelor și de atacuri cibernetice. Dacă în 2016, 721 de milioane de înregistrări au fost pierdute sau furate, în 2017 am avut o sumă dublă și numai în prima jumătate a anului 2018 am ajuns la peste 3 miliarde de înregistrări compromise (o creștere de 72 față de H12017)[1]În urma impactului, două Unele dintre datele pierdute erau informații personale, secrete comerciale, dar majoritatea încălcărilor datelor implicau fișiere, documente și alte informații sensibile. Potrivit unui interviu al New York Times, experții au spus că atacurile cibernetice ar putea fi „atât de dăunătoare pentru venituri și așteptările clienților că întreprinderile mici sunt forțate să închidă.”

Atacurile cibernetice vor rămâne o amenințare continuă a viitorului în fiecare industrie. Întreprinderile trebuie să se angajeze și să pună în aplicare soluții de securitate, având în vedere, în plus, noile tehnologii pe care fiecare companie dorește să le sporească vizibilitatea, timpul de piață și păstrarea clienților prin transformare digitală. Soluțiile IT moderne de astăzi oferă avantaje surprinzătoare pentru a păstra datele companiei în siguranță.

Din moment ce în ultima săptămână toată lumea a sărbătorit Ziua Mondială de Rezervă, să vedem ce putem face pentru securitatea datelor dumneavoastră.

 

Backup în deplasare

 

Este foarte convenabil și confortabil, deoarece vă faceți griji cu privire la stocarea datelor este inexistent. Deoarece e-mailurile sunt aproape moarte, multe soluții IT se concentrează pe crearea unei platforme online pentru echipa dvs., indiferent dacă este una la distanță sau nu. Vă ajută să colaborați mult mai bine, oriunde și într-un mod sigur. O platformă IT bună vă poate oferi acces instantaneu la toate datele dvs., permițându-vă să comutați între video, voce, canal privat/de chat de echipă, proiecte. În timp ce lucrați, toate datele sunt criptate și copiate de rezervă. Mai mult-peste foarte important este controlul și stocarea cheilor de criptare, dar, de asemenea, flexibilitatea adus în jos la nivelul de utilizator pentru recuperarea fișierului individuale.

 

Securizează-ți datele

Backup-ul în cloud este eficient din punct de vedere al costurilor și oferă mai multe opțiuni pentru scalabilitate, în timp ce experții o monitorizează. În cazul pierderii (dezastrelor naturale, atacurilor cibernetice), puteți restaura întotdeauna toate datele pe unul sau pe toate dispozitivele. Fiecare fișier are istoricul versiunii anterioare nelimitate, astfel încât erorile umane, ar fi ștergerea, pot fi evitate întotdeauna.

Chiar dacă computerul, laptopul, tableta sau telefonul mobil sunt stricate, nu veți pierde niciodată documente importante, deoarece serverul virtual este activ 24 de ore pe zi și nu vă va surprinde niciodată într-un mod rău.

 

Vă face să respectați cerințele GDPR

 

Începând cu luna mai a anului trecut, Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) a intrat în vigoare de atunci, forțând toate întreprinderile să respecte cerințele europene. Un client sau un partener de informații confidențiale nu poate fi pierdut sau se încadrează în mâini greșite. Un raport arată că 113 telefoane sunt furate în fiecare minut. Gândiți-vă la potențialele daune care vă pot afecta afacerea. În timp ce în România, oamenii și mai ales conducerea companiei nu sunt atât de mult în GDPR (încă!), luând-o încă un buzz-cuvânt, partenerii de afaceri să ia în serios drepturile lor și cer fiecăruia dintre voi să ia măsurătorile tehnice și de funcționare necesare, să documenteze, să pună în aplicare și să măsoare rezultatele corespunzătoare.

 

Îmbunătățește scalabilitatea afacerii dvs.

Uitați de momentele în care s-a făcut copierea de rezervă pe un alt dispozitiv fizic. Stocarea în cloud este extensibilă. În cazul în care spațiul de pe un hard disk se poate umple complet la un moment dat, virtual nor hard disk se poate extinde în orice moment, lipsesc efortul de a cumpăra un hard disk mai spațioase.

Pe lângă rolul său protector, gestionarea cloud-ului cu caracteristica sa de backup inclusă vă poate ajuta să vă dezvoltați afacerea. Luați exemplul unei companii de contabilitate în cazul în care acum sunt 5 angajați și în două luni vor fi 15 de angajați. Acest lucru înseamnă că compania de contabilitate are nevoie de resurse uriașe: grafică, programul SAGA, servere de baze de date, comunicare audio-video, suite Office, servicii de back-up, recuperare în caz de dezastru, etc. După încă două luni, numărul angajaților va fi de 10. Un serviciu cloud pentru perioada de 4 luni este cea mai bună investiție pe care o poate face un manager.

Gândiți-vă la backup ca parte a strategiei de afaceri. Viitorul este digital într-un mediu competitiv. Vă invităm să aflați mai multe despre gestionarea cloud și serviciile cloud de la experții echipei noastre și de la partenerii noștri foarte importanți, ar fi Veeam sau Symantec.

 

Asigurați breșa cu măsuri adecvate! Happy Back-up Ziua!

[1] Informații disponibile publicului cu privire la https://breachlevelindex.com/.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *